Bounty bonbon


  A következő bonbonom a sorban, és még mindig nincs vége... :) Szintén egy remek ajándék lehet a csokiimádóknak. 
  Az eredeti recept innen van, de mivel búzadara nem volt itthon, helyettesítettem liszttel, bevált, nekem így jobban is ízlett, szerintem jobb lett az állaga.

Hozzávalók (30 db):

2 dl tej
10 dkg vaj/margarin
8 dkg cukor
3 ek liszt
15 dkg kókuszreszelék

+30 dkg tejcsokoládé olvasztva (nálam Milka)

  A tejet, cukrot és a margarint felolvasztjuk, mikor kezd forrni, csomómentesen elkeverjük benne a lisztet, és 2-3 percig főzzük.
  Hozzáadjuk a kókuszt, alufóliára kanalazzuk, és kb. 2 cm magas hosszúkás téglatestet formálunk belőle (vagy, ha van ilyen kis méretű tálunk akkor abba terítjük).
  Hűtőbe tesszük fél órára, majd 3x10 kis falatnyi szeletre vágjuk, és ezeket fogpiszkáló segítségével a gőz felett megolvasztott csokiba forgatjuk. Sütőpapírra helyezzük a darabokat, és megszórjuk őket kókuszreszelékkel.
  Ha megkötött rajtuk a csoki, minyonpapírba tesszük őket.


Megjegyzések

  1. Már vártam! Nagyon finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon beindúltál te is ! Guszta és finom lehet!

    VálaszTörlés
  3. De ügyes vagy Te is:-) Nekem még nincs mit megmutassak, félbe van ez is, az is.
    Amúgy nagyon tetszik a bonbonod, lehet, teszek egy próbát...

    VálaszTörlés
  4. Petra: :)) Finom lett szerintem is, pedig én nem igazán szeretem a Bountyt. :)

    Éva: Igen, mint egy vírus... :)) Köszönöm!

    Gerdi: Köszi! Még nekem is hátra van pár dolog, amit szeretnék megmutatni Karácsony előtt. Próbáld ki bátran! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése